Favico

De Telegraaf is te laat bezorgd, wat nu?

Wanneer jij een abonnement hebt op De Telegraaf, dan wil je natuurlijk wel dat deze op tijd geleverd wordt. Het kan natuurlijk iedereen keer keer overkomen dat de krant wat later komt dan afgesproken. Maar wanneer dit regelmatig gebeurd is het heel erg vervelend. Want jij betaald tenslotte voor je abonnement en wilt hem dan ook op tijd ontvangen. Gelukkig snappen ze dit bij De Telegraaf maar al te goed. Daarom dat je bij hen ook je klacht kunt aangeven. Zij gaan jouw klacht vervolgens behandelen zodat jij hem de volgende keer wel weer op tijd ontvangt.

Jouw klacht gemakkelijk doorgeven aan De Telegraaf

Neem contact op met De Telegraaf klantenservice
Zodra de krant dus een aantal keren te laat is geleverd wordt het tijd voor actie. Hiervoor kun je contact opnemen met De Telegraaf. Dit kun je gemakkelijk en snel online doen. Door simpelweg je postcode en huisnummer in te voeren kun jij je klacht doorgeven. De Telegraaf stuurt jouw klacht vervolgens naar de bezorgorganisatie. Het doel is dan om zo snel mogelijk weer volgens afspraak te leveren. Want zo kun jij weer lekker genieten van De Telegraaf zoals dat ook hoort met en abonnement. Gelukkig gebeurd het niet vaak dat De Telegraaf ergens te laat wordt geleverd. Je kunt dus zonder zorgen bij hen een kranten abonnement afsluiten.

Na melding blijft de krant te laat komen

Zodra jij een melding bij De Telegraaf hebt gemaakt ga je ervanuit dat jij zo snel mogelijk de krant weer op tijd krijgt. Natuurlijk moet je hen even de tijd even om te ontdekken wat er fout gaat. Maar ga het na één week nog niet goed. Dan wordt het tijd voor actie.
Weet de bezorgtijden van de krant
Natuurlijk is het zo dat de mensen bij De Telegraaf ook fouten kunnen maken. Maar ja, jij betaald voor een abonnement en wilt gewoon de krant volgens afspraak ontvangen. Gelukkig begrijpen ze dit bij De Telegraaf en daarom kun je hen ook altijd even bellen. Zeker wanneer jij al een keer een klacht hebt gedaan zijn ze bij De Telegraaf tot veel bereid. Zij willen jou tenslotte wel als krant houden.
Wil jij graag telefonisch contact met de klantenservice van De Telegraaf? Dan kan dat op het telefoonnummer 088 – 824 8242. Doordat je dan echt met iemand spreekt kun jij goed en duidelijk jouw klacht melden. Je krijg dan ook direct een goede indruk hoe ze jouw klacht oppakken. Ook wel zo fijn natuurlijk.
Voor dat je een klacht gaan indienen is het wel belangrijk om te weten wat de bezorgtijden zijn. Wij hebben dit even voor je opgezocht. Van maandag t/m vrijdag moet hij geleverd worden voor 07:00 uur. Voor zaterdag moet dit voor 08:00 uur zijn. Gebeurd dit dus niet, dien dan je klacht in. Wordt hij dus te laat bezorgd? Dan weet je nu wat je kunt doen.

Deel deze blog

Facebook
Twitter
LinkedIn
Ontdek nu de beste kranten van 2022
Tips

De Top 10 populairste kranten van 2022

Wil jij graag een kranten abonnement afsluiten? Dan is het wel fijn om te weten wat de beste en populairste kranten van 2022 zijn. Waarschijnlijk